lauantai 6. maaliskuuta 2010

Minä ja perheeni

Olen Inffe, puolivuotias ranskanbulldoggiuros Brysselistä. Virallinen nimeni on Inferno de la Ferme de Marlene. Inferno tarkoittaa "helvettiä" ja emäntäni oli kuuleman mukaan hiukkasen kauhuissaan, kun tajusi minkä nimisen koiran oli varannut. Hän kertoi toivoneensa, ettei nimi olisi enne, ja ettei hänen tarvitsisi koskaan katua minun hankkimistani. En kyllä usko, koska voin aivan vaatimattoman rehellisesti kertoa, että olen jo nyt onnistunut viemään hänen sydämensä aivan kokonaan.
Synnyin Belgiassa Antwerpenin lähellä koiraisin ja -äidin ainoaksi pennuksi. Sain asustella lapsuudenkodissani aika pitkään, mutta sitten yhtäkkiä tämän vuoden alussa muutin maalta kaupunkiin ja sain uuden kodin. Uusi perheeni on suomalainen ja koostuu äidistä ja 9-vuotiaasta pojasta. Ensin oli tietysti kauhea ikävä vanhaa perhettä ja muita koiria. Pian huomasin kuitenkin, "et on nää suomalaisetkin ihan tolkun porukkaa", vaikka niiden kieli kuulostikin alussa ihan siansaksalta. Nyt ymmärrän jo suomea tosi hyvin - paremmin kuin annan emäntäni ymmärtää.
Olen vielä niin pentu, että haluan maistaa kaikkea mitä eteeni tulee. Emäntä on saanut pari kunnon hepulia, kun olen maistellut mm lasinpaloja kadulla. Ne olivat kyllä itse asiassa aika pahoja - jotenkin teräviä ja mauttomia. Ei kai niiden takia olisi tarvinnut silla lailla vouhottaa! Korvien putsaus on YÖK ja kynsien leikkaus - siitä on turha haaveillakaan, koska silloin minä suutun ja se ei ole leikin asia. Suihku tai kylpy on ok. Sinne voisin mennä vielä uudestaankin, vaikka kyllä minä siitäkin aika shown onnistuin järkkäämään. Karkasin huvikseni pari kertaa ammeesta. Kuten huomaatte, olen minä aika velikulta. Ajattelin aloittaa blogin, koska pienen koiran elämä suuressa kaupungissa on aika hauskaa ja mielenkiintoista. Tervetuloa tutustumaan kanssani koiranelämään Brysselissä!
Kirjoitettu 25.2.2010

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti