maanantai 29. huhtikuuta 2013

Hei kaikki kamut! Mulla on ollut kamala ikävä teitä, mutta mokoma emäntä-mamma ei saa aikaan kirjoittaa mun juttuja ylös. Kuviakin se ottaa koko ajan, mutta ei laita niitä tänne. Ette pääse näkemään miten minä komistun päivä päivältä. Mahdoton mamma! Osti se kuitenkin minulle uuden sohvan, siitä kiitän ja kumarran! Minulla on nyt uusi ikioma kahden istuttava musta nahkasohva. Ehkä saatan joskus jonkun mukavan vieraan ottaa siihen seurakseni istumaan, koska olen hyvin sosiaalinen ja solidaarinen bulldoggi. Pitää varmaan ottaa kuva siitäkin tänne blogiini.
Ilmat ovat muuten olleet todella ankeita. Taitaa tulla talvi uudestaan! Lehti tosin on jo puussa. Kehnolla ilmalla ei niin harmita, että pääsen vain aika pienille lenkeille. Emännällä on koipi kipeä, joten minäkin joudun kärsimään. Ei kiva! Minulla taas on koivet ja kaikki muutkin paikat priimakunnossa ja jaksaisin kävellä vaikka sata kilometriä - tai ainakin kymmenen... varsinkin jos siellä määränpäässä odottaisi joku mukava tytteli.
Tässä minulla on kevättä rinnassa!


Tässäpä minä tomerana matkalla Suomeen pääsiäislomalle

Isäntäväen suosikkijuomaa vaan vahdin, ettei kukaan vie... ja sohvakin on vielä se vanha

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti