lauantai 20. maaliskuuta 2010

Suihkunraikkaana

Terve taas toivottaa täältä yksi suihkunraikas koirapoika! Minä olen suorastaan oppinut tykkäämään pesuista. Samalla saa syödä herkkuja niin paljon kuin napa vetää tai niin pitkään kuin suihku kestää. Tänään on ollut mukava päivä, olen päässyt emännän mukana vaikka minne, mm. kauppareissulle. Meinasivat jättää minut kotiin, mutta tungin melkein väkisin mukaan. Ei ole kiva jäädä yksin kotiin enää viikonloppuna, kun arkena saa jo olla monta tuntia yksin. Kaupan sisälle en kyllä päässyt - on kuulema joku typerä sääntö, joka kieltää viemästä eläimiä ruokakauppaan. Minä odottelin kiltisti autossa uudessa ihanassa kuljetuslaatikossani. Se on nyt moneen kertaan testattu ja mukavaksi havaittu. Kaipa sillä lentomatkakin sujuu.
Eilen olin taas koirakoulussa. Harjoittelimme kaikenlaista kivaa. Piti etsiä kannonnokasta kätkettyjä herkkuja, opettelin tulemaan luokse kun kutsutaan, istumistakin yritettiin, mutta en oikein ymmärtänyt jutun jujua. Kaiken kruunasi kuitenkin ihana vapaana juoksentelu. Se vasta on poikaa! Se on paras osa koulutusta, ihan kuin välitunti. Olin muuten taas koirakoulun paras oppilas (shh, muita oppilaita ei ole...)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti