keskiviikko 12. toukokuuta 2010

Harrodsin kaulapanta?

Kylläpä koirallakin aika menee nopeasti. En ole ollenkaan ehtinyt kirjoittelemaan. Isäntäväki oli muutaman päivän poissa, kävivät mokomat Lontoossa ilman minua. Sillä aikaa minulla oli kyllä täällä kotona asiantunteva hoitaja, mutta silti. Kyllä Lontoossa varmasti olisi minullekin jotain mukavaa ollut. Emäntä ei edes tuonut Harrodsilta sitä 150 euron kaulapantaa, mitä kertoi hypistelleensä. Olisi se varmaan ollut aika kähee kaulassani. Kumma, kun aletaan säästellä noin tärkeissa asioissa kuin kaulapanta. Itselleen emäntä oli kyllä ostellut jos jonkunlaista rättiä (kunhan en vaan vahingossa iskisi hampaitani niihin...) Kaulapantoja ei hienolla koiralla ole koskaan liikaa. Niitä voi olla useita, koska koirankin elämään mahtuu monta erilaista tapahtumaa. Mutta perheeni kunniaksi täytyy sanoa, että vaikka Harrodsin kaulapantaa en saanutkaan, tuliaiset olivat silti hyviä. Sain sellaisen hauskan kumilelun, jota voi heittää ja pureskella. Lisäksi olivat ostaneet minulle jonkun pyörivän lautasen näköisen systeemin, jonka sisälle piilotetaan herkkuja. Minun pitää sitten osata pyörittää päällyslevyä, että saan herkut näkyviin. Helppo homma! Täytyy näin lopuksi tunnustaa, että kyllä minä yhden kaulapannankin sain. Siinä lukee Hard Rock Cafe. Sekin on ihan hieno ja siinä on niittejä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti