maanantai 1. elokuuta 2011

Kesälomalla


Hepskukkuu kaikki kaverit! Minäkin olen siirtynyt kesälaitumille Suomeen. Tulimme taas autolla Saksan läpi ja jatkoimme rahtilaivalla Helsinkiin. Mukava matka, koska laivalla minun annetaan nukkua isäntäväen kanssa sängyssä. Siivooja varmaan tykkää, kun lakanat ovat hieman karvaisemmat kuin yleensä kenenkään ihmisen jäljiltä :) Täällä on sitten pidellyt aikamoista hellettä. Minä olen viettänyt viikon lepäillen. Viikonloppua vietimme emännän sukulaisten kanssa ja siellä olikin erityisen mukavaa. Minä sain kaikkien huomion... juoksentelin pihalla vapaana intoa puhkuen. Yleensä emäntä ei anna minun olla vapaana. Kahlasin jopa järvessä ihan omasta halustani. Kukaan ei minua sinne pakottanut. Uida en kylläkään uskaltanut - kahlailu on enemmän bullalle sopivaa toimintaa. Oli todella MUKAVA viikonloppu. Lisää sukulaisvierailuja, kiitos! Eilen kotimatkalla ja kotona olinkin sitten ihan kanttuvei. En ole varmaan koskaan elämässäni juossut yhtä paljon saman päivän aikana kuin juoksin lauantaina siellä mökillä. Emäntä väitti sunnuntaina, että kävelen kuin minulla olisi jalkalihakset hellänä. Eikä mitä, pikkuisen ehkä tuntui, mutta en tunnusta mitään.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti