maanantai 8. maaliskuuta 2010

Koirakoulussa

Minulla alkoi tänään koirakoulu. Olin emännän kanssa tapaamassa koirien kouluttajaa puistossa. Opettelimme kaikkea hyödyllistä. Aina kun onnistuin, kouluttaja naksautti jotain laitetta ja minä sain palkinnoksi kinkkua tai juustoa. Lopulta massu oli aivan pullollaan herkkuja. Koirakoulun kohokohta oli vapaana juoksentelu. En ole vielä ikinä tätä ennen päässyt vapaana metsään juoksemaan. Kouluttajalla oli mukana kaksi omaa koiraa ja oli ihana juosta niiden kanssa vapaana. Kerran lähdin vahingossa seuraamaan jotain ihan vierasta susikoiraa, mutta sitten ymmärsin palata omaan joukkoon, kun tarpeeksi huudettiin perääni. Kyllä minä pian opin. Minulla oli hirmuisen hauskaa, luntakin satoi vähän. Harmi, kun huomenna ei ole koulua, pitää odottaa ainakin viikko ennen seuraavaa oppituntia. Mutta onneksi tuli edes läksyjä, niitä voidaan tehdä pitkin viikkoa. Arvatkaapa muuten kuka pikku wuffe on taas aivan uuvuksissa, oikein - minä tietysti.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti