lauantai 6. maaliskuuta 2010

Minä olen uros!

Tänään on erittäin merkittävä päivä elämässäni. Kuuden kuukauden ja yhdeksän päivän ikäisenä nostin tänään ensi kertaa koipea kuten kunnon uroskoiran kuuluu. Olin itsekin hieman hämmentynyt, mutta kaikki kävi jotenkin ihan luonnostaan. Tapahtumahetkellä (kello 16:29) olin Cinquantenairen puistossa Brysselin keskustassa. Tarkka tapahtumapaikka oli suuren moskeijan edustalla puistokäytävällä. Siinä se vaan koipi nousi. Täytyy tosin tunnustaa, että seuraava kerta ei enää mennytkään ihan niin hyvin, olin lentää kumoon ja sen takia loppumatkasta tein vielä suosiolla "tyttöpissat". Nyt kuitenkin tiedämme kaikki, että minä osaan jo... Tässä siis päivän tärkeimmät uutiset. Emäntä oli ostanut tapahtuman kunniaksi oikein kakunkin, vaikka mistähän se tiesi ostaa kakun jo etukäteeen? (emännän kommentti: en tiennytkään, kaupassa vaan sattui olemaan niin herkullista vadelmakakkua, että oli pakko ostaa). Olen tosi ylpeä itsestäni ja minulla on nyt tosi "miehekäs" olo! Olen myös aivan uuvuksissa, taidan mennä tänään ajoissa nukkumaan.

PS. Olen myös jo niin iso koira, etten enää viitsi maistella mitään lasinpaloja. Nyt puutikut ja pienet puunoksat ovat in.
Kirjoitettu 1.3.2010

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti