perjantai 2. huhtikuuta 2010

Savon sydämessä

Täällä sitä nyt ollaan kotiutuneena toiseen kotiini Suomen Savossa. Minulla on täällä tosi hauskaa. Olen päässyt metsään juoksemaan vapaana (emäntä ei halua, että kerron missä juoksimme...) Oli aivan ihanaa, koska yleensä pääsen vapaaksi vain koirakoulussa. Olen myös saanut syödä paljon herkkuja. Minulle on ostettu siansaparoita ja ihana iso luu. Luu on niin iso ja ihana, että en edes raaski syödä sitä. Olen käynyt jäällä pilkillä pari päivää sitten, mutta kalan kalaa ei tullut. Ehkä kalat pelkäsivät minua. Lunta on paljon ja se on märkää. Jossain lumi kantaa ja siinä on kiva tassutella. Toisessa kohti taas saatan upota lumeen olkapäitäni myöten, ja se ei ole kivaa. On tosi vaikea päästä ylös. Olen leikkinyt ison lumikasan päällä isäntäni kanssa. Naapureilla on paljon koiria, mutta ne ovat kumman äreitä. Haukkuvat ja näyttävät minulle hampaitaan. Komeat hammaskalustot näyttää kaikilla lähiseudun koirilla olevan. Olen kuitenkin hieman hämmästynyt tälläisesta vastaanotosta. Minä nimittäin luulin, että saisin täällä paljon uusia koirakavereita. Mutta niin luuli emäntäkin pääsevänsä hiihtämään - että tasoissa taidetaan olla.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti