sunnuntai 24. huhtikuuta 2011

Hyvää Pääsiäistä!

Terveisiä Savonmualta Mikkelistä! Tänne minä taas päädyin pääsiäistä viettämään - jo toista kertaa elämässäni. Ilmat ovat suosineet. Tänäänkin kävimme emännän kanssa kunnon kävelyllä metsässä. Emäntä tosin heilui kameran kanssa ja kuvasi joka puskaa. Minä vaan keskityn nuuskimaan puskia. Vähältä muuten piti, ettei jäänyt tämän vuoden pääsiäisreissu väliin. Minulle iski pari päivää ennen lähtöä kamala vatsatauti. En tiedä mitä olin syönyt, mutta mikään ei pysynyt sisällä. Oli aika ikävää ja emäntä joutui valvomaan kanssani pari yötä ja luuttuamaan lattiaa... ei muuten ollut kivaa kummallekaan. Pari eläinlääkäriäkin kävi minua katsomassa ja molemmat antoivat kamalan määrän piikkejä. Yritin puolustautua, mutta kyllä ne mokomat emännän avustuksella saivat nuo kammotukset iskettyä nahkaani. Ihan kuin ripulissa ei olisi ollut tarpeeksi kärsimystä, niin piti sitten vielä kiduttaa terävillä neuloilla. No, sen verran voin antaa myöten, että toinen lääkäri piikkeineen sai vihdoin ripulin loppumaan ja minut matkustuskuntoon. Siitä hänelle pisteet! Mutta niin mamiksia nuo lääkärit ovat, etteivät uskalla tutkia jos minä oikein ärisen. Minulla oli kaiken kukkuraksi vielä joku paise takapuolessa, mutta se sattui niin kamalasti ettei edes lääkäri uskaltanut siihen koskea. Käski vaan emännän nostaa koipeani ja kauhistellen näkemäänsä kirjoitti minulle lääkekuurin. Se on sitten ilmeisesti ujutettu jotenkin ruokaani, koska en muista nauttineeni pillerin pilleriä ja nyt takapää on jo kaikin puolin moitteettomassa kunnossa. Voisin vaikka lähteä tyttöjä katsastelemaan. Huomenna ehkä tapaan kauniimman sukupuolen edustajia koiranäyttelyssä... Pitääkin tästä lähteä heti valmistautumaan. Ehkä aloitamme turkin pesulla - en kyllä tykkää siitä yhtään, mutta mitäpä sitä ei nuori uros tekisi komeutensa eteen!

3 kommenttia:

  1. Minäkään en suostunut näyttämään eläinlääkärisedälle hampaitani, kun pidin hampaitani niin tiukasti kiinni! Minäkin jouduin pesulle, kun kierin tuolla kissinkakassa. Mutta nyt olen puhdas ja kehtaan näyttäytyä taas portugalinpodengo kamulleni, joka on tyttö ;)

    terkuin: Daci- ranskis

    VastaaPoista
  2. Heips ja mukava tutustua! Kävinkin lukemassa jo pitämääsi blogia. Jatketaan samaan malliin ja pistetään ihmiset järjestykseen. Ne luulee olevansa pomoja, mutta todellisuudessa mehän niitä päätöksiä tehdään...

    VastaaPoista